keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 44/01.03.2011 privind modificarea si aprobarea Organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara

01.03.2011

Hotararea Consiliului Local 44/01.03.2011
privind modificarea si aprobarea Organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul Nr.SC2011 - 3176/16.02.2011al Primarului Municipiului Timisoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) şi alin.(3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se înfiinţează Compartimentul de Control Intern în subordinea directă a Primarului Municipiului Timişoara prin transferul a două posturi dintre cele existente la Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii.

Art. 2: Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii se transformă în Biroul Managementul Calităţii şi va avea o structură de 1+5 posturi.

Art.3: Organigrama pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara constituie Anexa nr.1 şi face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Resurse Umane;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
CONSTANTIN SANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

Primăria Municipiului Timişoara Aprobat Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii P R I M A R Nr. SC2011 – 3176/16.02.2011 Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT

privind modificarea Organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului

Timişoara

Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii funcţionează în subordinea directă a Primarului Municipiului Timişoara, şi are o componenţă de 7 posturi de execuţie şi unul de conducere;

Actuala structură a Biroului Control Intern a devenit funcţională odată cu intrarea în vigoare a Hotărârii Consiliului Local nr. 124/24.04.2007 privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii si Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara în urma adoptării căreia Biroul Control Intern a devenit Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii.

Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii are atribuţii în ceea ce priveşte verificarea activităţii din Primăria Municipiului Timişoara şi, după caz, a activităţii desfăşurate de entităţile subordonate Consiliului Local al Municipiului Timişoara, propunând totodată măsuri în vederea îmbunătăţirii acesteia. De asemenea, în urma completării obiectului de activitate, Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii a desfăşurat activităţi în vederea proiectării, documentării, implementării, auditării, menţinerii şi îmbunătăţirii unui sistem de management al calităţii în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, în vederea certificării conform standardului SR EN ISO 9001: 2001 şi al menţinerii acesteia .

De-a lungul timpului activitatea desfăşurată de acest birou s-a amplificat şi diversificat, în prezent dorindu-se implementarea sistemului de management al calităţii şi la nivelul celorlalte structuri subordonate Consiliului Local al Municipiului Timişoara, activitatea cu privire la managementul calităţii dobândind astfel o pondere însemnată în cadrul atribuţiilor generale ale Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii.

În acest context se impune în momentul de faţă, în vederea eficientizării activităţii desfăşurate de această structură, separarea celor două tipuri de activităţi, respectiv cea de control şi cea de managementul calităţii.

Astfel, urmează a se înfiinţa Compartimentul de Control Intern în subordinea directă a Primarului Municipiului Timişoara prin transferul a două posturi dintre cele existente la Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii

Actualul Birou Control Intern şi Managementul Calităţii se va numi Biroul Managementul Calităţii şi va avea o structură de 1 + 5 posturi. Şef Birou Şef Serviciu Resurse Umane Mihaela Mîrza Rodica Aurelian Avizat Juridic Şef Serviciul Juridic Mirela Lasuschevici

Cod FP 53 – 01, ver. 1

Atasament: Organigrama.pdf

personal contractual de conducere personal contractual de executie 80 functii publice de conducere functii publice de executie 375 18 FEBRUARIE 2011 TOTAL POSTURI DIN CARE de demnitate publică 510 COMUNITAR LOCAL EVIDENTA PERSOANEI SERVICIUL PUBLIC DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUN TIMISOARA CANTINA DE AJUTOR SOCIAL DIRECTIA FISCALA SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA MEDICALA SCOLARA DIRECTIA POLITIA LOCALA MUNICIPIULUI TIMISOARA CASA DE CULTURA A ICOMPARTIMENT ARHIVĂ SERVICIUL ADMINISTRARE FOND FUNCIAR, SERVICIUL JURIDIC 1+8 BIROUL CONTENCIOS, 1+16 19 SERVICIUL AUTORITATE TUTELARA 17 BIROUL ANALIZA SI ELABORARE DOCUMENTE CONSILIUL LOCAL SERVICIUL ADMINISTRATIE LOCALA 15 17 BIROUL GESTIUNE DESEURI SERVICIUL AVIZE MEDIU URBAN SERVICIUL 14 ANEXA NR.1 LA HCL nr. SECRETAR E CONSILIUL LOCAL &| SPATII VERZI COMPARTIMENT GRADINA ZOOLOGICA, SERVICIUL ADMINISTRARE MEDIU = 5 SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE CONTRACTE SI SPATII CU ALTA DESTINATIE BIROUL | URMARIRE-VENITURI COMPARTIMENT BIROUL ADMINISTRARE CARTE FUNCIARA IMOBILE 17 DIRECTIA DE MEDIU DIRECTOR EXECUTIV. z 5 35 10 VICEPRIMAR COMPARTIMENT COMPLEX BECA 1+5+3 COMPARTIMENT SALA OLIMPIA. SPORTIVE [zl BIROUL TEHNIC COMPARTIMENT FOND LOCATIV. SERVICIUL LOCUINTE COMPARTIMENT POMPE FUNEBRE COMPARTIMENT ADMINISTRATIV COMPARTIMENT ILUMINAT PUBLIC SERVICIUL ENERGETIC SI MONITORIZAREA SERVICIILOR DE UTILITATI PUBLICE COMPARTIMENT. ASOCIATII DE PROPRIETI 18 COMPARTIMENT REABILITARE TERMICA CLADIRI 7 DIRECTIA PATRIMONIU DIRECTOR EXECUTIV TE 3 pr] BIROUL HIDROTEHNIC SERVICIUL DRUMURI SI PODURI CIRCULAȚIEI [BIROUL CONTABILITATE 1+7+3 DIRECTIA DIRECTOR EXECUTIV, 7 TEHNICA PE VICEPRIMAR SERVICIUL BUGET DIRECTIA ECONOMICA [20] DIRECTOR EXECUTIV SERVICIUL FINANCIAR. ÎNVATAMÂNT — AUTORIZARE z E) |conTROL CONSTRUCTII PRIMAR IROUL INFORMATIZARE E-COMUNICARE IROUL RELATII PUBLICE) INSTITUTIA ARHITECTULUI SEF. ARHITECT SEF ADMINISTRATOR PUBLIC x E = ORGANIGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA [SERVICIUL CENTRUL DE CONSILIERE CETATENI BIROUL, COMUNICARE SERVICIUL PROIECTE CU FINANTARE INTERNATIONALA. COMPARTIMENT IMPLEMENTARE PROIECTE. [BERVICIUL DEZVOLTARE] LOCALA SI INTEGRARE EUROPEANA DIRECTIA [COMUNICAREI DIRECTOR EXECUTIV, 37 î = LI SERVICIUL INVESTITII CET DE PENTRU REABILITARE RȚIERE ISTORICE STZ) COMPARTIMENT INFOCENTRU TURISTIC SERVICIUL RESURSE DIRECTIA [DEZVOLTARE| DIRECTOR EXECUTIV, LE T mu pe] : 17 UMANE SERVICIUL AUDIT PUBLIC INTERN. BIROUL APROBAT PRIMAI 1+5 MANAGEMENTUL CALITATII COMPARTIMENT CIUHANDU CONTROL INTERN COMPARTIMENT VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA.